piątek, 1 marca 2013

Nie chwaląc się, cytuję :)

     Na wczorajszych zajęciach z panią logopedką Maciek dostał, jak zawsze, pracę domową. Mamy całą stronę wyrazów, które zawierają "F". Napisałam naszej pani Justynie sms, że trudne te lekcje dała Maćkowi :). W odpowiedzi przeczytałam, że to F to już się pojawia w niektórych sylabach, jest w "wygłosie i czasami śródgłosie (cokolwiek to znaczy :)". Doczytałam również, że "jesteście Państwo wspaniałą Rodzinką. Maciusia nie można nie lubić. Serce się raduje...".
No więc moje serce też się uradowało, widząc taką opinię:).
No to ćwiczymy F.
i tak kuferek w ustach mojego dziecka to "kupelek"
Kulfon to "kulton" :)
itd :).

WWR umówione na czwartek, 7 marca.
Konsultacja z rehabilitantem również czwartek. Ale wkurzyłam się okrutnie na ośrodek, gdzie się rehabilitowaliśmy. Maciek jako takiej intensywnaej rehabilitacji już nie wymaga, jeździliśmy tam ostatnio raz na kwartał, tak kontrolnie. Chciałam się z młodym umówić na spotkanie, gdyż te paluszki mnie martwią, plastry chyba swojej funkcji nie spełniły. I co? I lipa. Ponieważ nie było nas tam dłużej, niż 3 miesiące, zostalismy wypisani. Tak po prostu, bez słowa komentarza. Wiedziałam, że nasz terapeuta jeździ po szkoleniach, jakiś czas go nie było, więc czekałam z wizytą, aż wróci do pracy. Zdobyłam nowe skierowanie, i kurka, nie chcieli nas już przyjąć....bo oni to w zasadzie maluszkami się zajmują, bo chodzenie na palcach to nie jest coś, co konsultują.......ręce i cycki opadły. Na szczęście udało się przekonać panią w rejestracji i wyznaczyła nam termin.

Dojrzewamy do zakupu rowerka biegowego. Model upatrzony, czekamy na święto matki boskiej pieniężnej :)

                                                                       Dobrej nocy Maciusiu :)

4 komentarze:

  1. Bo Maciuś jest cudowny i mama jego też. ;-)

    A rowerek Arti Speed ma się rozumieć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowerek biegowy- super sprawa! Na pewno się Młodemu spodoba!
    ps. a ja myślałam, że tylko moje dzieci mają takie wyszukane pozycje do spania :) Chociaż Maciuś to przynajmniej śpi na poduszce, bo nasz Mikołaj to wędruje po łóżku w kółko i najczęściej śpi głową na kołdrze a nogi ma na poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błogi stan i jakże uroczy. Maciuś jest kochany, a jego mama to ANIOŁ :*

    OdpowiedzUsuń