wtorek, 12 marca 2013

Udało sie

     Wyjeżdżamy z parkingu przy przedszkolu, skręcamy w prawo, Maciek mnie powiadomił "udało sie klecic plawo mama", czyli mama, udało się skręcić w prawo. Nie wiem, skąd mu się to wzięło :)

     Wczoraj odebrałam wyniki Maćkowego EEG. Pani neurolog powiedziała, że rzadko się zdarza, aby dziecko w jego wieku miało tak ładny wynik :).

    Pani logopedka spytała mnie, czy któreś z rodziców Maćka pracuje naukowo:). Pytanie to było podyktowane pasją młodego do cyferek i literek. Jednak żadne z nas nie jest naukowcem, być może literkową pasją Maciek zaraził się od siostry :)

     Rowerek biegowy zakupiony, wg naszych obserwacji wyraźnie widać, że mając oparcie (stabilizację) w postaci kierownicy, Maciek maszeruje z tym rowerkiem pełną stopą, jak należy. Czyli że zakup chyba dobry, ćwiczymy chodzenie stawiając stopę od pięt.


2 komentarze:

  1. O. Super. :)
    Jaki to model rowerka?


    Ja czytałam, że wcześniaki są bardzo inteligentne, tylko właśnie nie pamiętam dlaczego. Wszystkie mamy wcześniaków jakie znam mówią/piszą o tym, że dzieci mają swietną pamięć i bardzo logicznie myślą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Matko,
    rowerek to giant, wyprzedaż z ubiegłego sezonu, więc cena nie była tak okrutnie wysoka.

    I bardzo podoba mi się Twoja koncepcja, że wcześniaki to bardzo inteligentne bestie - we własnym domu mam tego najlepszy przykład.

    OdpowiedzUsuń