piątek, 19 kwietnia 2013

Wyniki rekrutacji do przedszkola

       Wczoraj nasze przedszkole wywiesiło listę dzieci nie przyjętych do przedszkola na rok 2013/2014. I na tej liście nie było nazwiska naszego synka:). Inaczej mówiąc, od września będę miała w domu dwóch przedszkolaków:)

Nie mam dzś natchnienia na pisanie, więc tylko malutki element humorystyczny:
odbieram Ewusię z przedszkola, pożegnałyśmy się z panią Julią (pomoc pani wychowawczyni), pożegnał się również Maciek, tyle że słowami "pa, Julka" :). Spąsowiałam nieco, ale jednocześnie zdrowo się uśmiałam:)

Aha - u mnie na wsi, w ramach WWR, prawdopodobnie od maja będziemy chodzić do poradni psychologiczno- pedagogicznej na zajęcia "ogólnorozwojowe" (cokolwiek to oznacza:).

I jeszcze na koniec - po środowych zajęciach w naszym klubie malucha Maciek sam z siebie skomentował to spotkanie słowami "podobało mi się".

3 komentarze:

  1. Gratuluję przyjęcia do przedszkola! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I my gratulujemy małemu przedszkolakowi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Przedszkolaka!
    Informuję, że zostałaś nominowana! Zapraszam :)
    http://matka-jeszcze-nie-wariatka.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń